dimecres, 9 de febrer del 2011

Per riure una estona...

Si voleu riure una estona, us he posat uns quants acudits trets de www.acudits.net

Bin Laden truca a en George Bush i li diu:
-Hola George, et truco perquè tinc dues noticies, una bona i una dolenta.
Bush: -la bona...?
Bin Laden: - la bona es que m´entrego... Bush: -la dolenta...?
Bin laden: -que vinc en avió!!!! 

com es diu vostè?
-diu,jojojojoosep
-que es tartamut?
-no,no, el tartamut era el meu pare, però el del registre era un cabronàs. 

Era un pastor que tenia moltes ovelles hi va anar-hi un metamatic i li va dir: si endevino quantes ovelles tens m´hen doneras 1?
I el pastor va dir que si, i el matemàtic li diu:
En tens 1364. El pastor diu sorprès:
Ostres ho has encertat agafen una i el matamatic l´agafa i el pastor li diu:
Si endevinu d´on ets em torneras la ovella?
El metamatic diu que si i el pastor diu:
Ets de Barcelona. El matamatic sorprès diu:
-Com ho saps?
El pastor contesta: Perquè de 1364 ovelles m´has agafat el gos.



Un borratxo es troba a un altre borratxo que està picant a una farola.
I el 1r borratxo li pregunta:
Pero que fas?
I l´altre contesta:
truco a casa, es que no m´obren...
Dons continua picant perque hi ha llum.

Un dia es troben la Blancaneus, el seu príncep blau i el geperut de Notre Damme.
Amb aquestes que el príncep diu: "jo sóc el noi més guapo del món".
La Blancaneus diu:" jo sóc la noia més guapa del món".
I el geperut diu: "jo sóc el noi més lleig del món".
Així que els tres viatgen per tot el món per comprovar-ho, i en tornant, el príncep diu:
"Definitivamen sóc el noi més guapo del món".
La Blancaneus diu: " Definitivament sóc la noia més guapa del món". I el geperut, tot enfadat diu: " Qui collons és la Duquesa de Alba?! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada